Rendelési feltételek
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A web-áruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!
A Szolgáltató: Fuszekli-Tex Kft
Székhely:2040 Budaörs csata u.15.
Adószám: 10792371-2-13
Cégjegyzékszám:13-09-110665
Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat: 06 23 417 473
Vásárlás a Fuszekli-Tex Kft.-től
Vásárlását szeretnénk megkönnyíteni és élvezetessé tenni. Web-shopunkból napi 24 órában, heti 7 napon rendelhet, vagy munkaidőben (9:00-17:00) telefonon, a 23/417-473-as telefonszámon.
A megjelenített termékek személyes átvétellel (Budaörs Csata u.15.sz) vagy GLS által történő házhoz szállítással rendelhetőek meg.
Fizetés
A weboldalon feltüntetett minden ár magyar forintban értendő. Fizetést szintén magyar forintban fogadunk el.
Ha a megrendelt árut utánvéttel szállítjuk, átvételkor készpénzben fizetendő,de lehet fizetni bankon keresztül, előre utalással is, így a posta ktg. sokkal kedvezőbb.
Bankszámla számunk: K&H bank 10201006-50059834-00000000
Kiszállítás
A Fuszekli-Tex Kft. a megrendelt árut a GLS csomagszolgáltatásának igénybevételével szállítja,szerdán és pénteken melynek díjszabása a következő:
2 kg 1220.-
3 kg 1400.-
5 kg 1485.-
10 kg 1595.-
15 kg 1730.-
20 kg 1790.-
25 kg 1925.-
30 kg 2020.-
40 kg 3230.-
Kapcsolódó szolgáltatás: Utánvét összege: Díja:
10.000 Ft-ig 368.-
20.000 Ft-ig 445.-
50.000 Ft-ig 700.-
100.000 Ft-ig 950.-
Amennyiben bármilyen okból kifolyólag a megadott címre való kiszállítással problémák merülnek fel, e-mailben fogjuk értesíteni Önt.
Az elvárt kiszállítási idő bármilyen csúszásáról e-mailben küldünk értesítést.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Árucsere, reklamáció
Amennyiben a kézhez vett áruval valamilyen tekintetben nem elégedett, jelezze elérhetőségeink valamelyikén, melyek az alábbiak:
E-mail:himalajasoland@gmail.com
Telefon: 23/417-473
Fax: 23/425-508
Reklamációhoz készítse elő a rendelés dátumát, a reklamált áruk listáját, valamint tételes indoklást.
A Fuszekli-Tex Kft. kizárólag olyan visszárut fogad el, melyet még nem viseltek, termékcímkéje érintetlen és a kiszállítás dátumától számított 28 naptári napon belül címünkre visszaérkezik (2040 Budaörs, Csata u. 15.).
Javasoljuk a visszáru nyomon követhető feladását, mivel a szállítás közbeni elvesztés esetén semmilyen visszatérítés nem lehetséges és minden reklamációt a visszáru szállítását végző vállalkozással kell intézni.
Bármilyen hibás árut, mely a Fuszekli-Tex Kft. garancia körébe tartozik, közvetlenül a Fuszekli-Tex Kft. címére kell visszaküldeni. Kérdés esetén elérhetőségeink valamelyikén állunk rendelkezésére.
A Fuszekli-Tex Kft. visszatéríti a vásárlás összegét vagy csereárut küld amint lehetséges, de csak a visszáru kielégítő vizsgálata után.
A csere / visszatérítés sikerességéről vagy visszautasításáról e-mailben értesítjük.
Rendeléstől való elállás
Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg: A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. A Fuszekli-Tex Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Fuszekli-Tex Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
Személyes adatok kezelése
Az ügyfeleinktől nyert személyes információkat semmilyen harmadik fél felé nem adjuk tovább ügyfelünk előzetes hozzájárulása nélkül.
A Fuszekli-Tex Kft. fenntartja a jogot, hogy weboldalán történő rendelések adatairól statisztikát készítsen, belső használatra, vagy más szervezetekkel való megosztásra. Az ilyen statisztika azonban nem tartalmaz semmilyen személyes információt, amely alapján egy ügyfél vagy ügyfelek egy csoportja azonosítható volna.
Amennyiben a személyes adatok harmadik félnek való átadásáról kialakított stratégiánkban változás következik be, a változás előtt e-mailben értesítjük.
Észrevételek
A Fuszekli-Tex Kft. szívesen fogad bármilyen észrevételt szolgáltatásáról, termékeiről, weboldaláról, legyen az dicsérő jellegű vagy építő kritika. Igyekszünk bármilyen teljesíthető igénynek gyorsan és pontosan eleget tenni. Törekszünk az e-mail címünkre (himalajasoland@gmail.com) beérkező bármilyen észrevétel 24 órán belüli megválaszolására.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A web-áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Fuszekli-Tex Kft. általános szerződési feltételeit.